2015. június 30., kedd

1# Kritika Love Supreme

Love Supreme
Stella Suniper

Desing:
Mit is mondhatnék? Talán azt, hogy ez elég nehéz lesz. Sokat gondolkoztam, mit írhatnék ide, hiszen gyönyörű a design! DE nem tökéletes. Csak szerintem nem hasonlít a fiú a fejlécen a szereplők (akiket belerángattam) nél az említett fiúra Oliverre, ahogy ott illusztráltad? Az klasszikus óra ami szintén ott található meg, tudom, divat, de szerintem erre a fejlécre nem való. Erre inkább a másik oldalán kezdődő városnak kéne folytatódni, egy két kiegészítővel. Annak ellenére, hogy te így a közepére rászerkesztetted a fiút, amit én személy szerint utálok, de ez mégis jól megvan csinálva. Ahogy így "buborékokban repkednek kürülötte" a love, forever, kiss és hapiness azt nagyon jól megcsináltad! A betűtípús szép, és az is, hogy nem nyomtad össze kicsibe, hogy beleférjen a körbe, ugyanis kilóg, ugye. A cím betűi szintén szépek, kiemelketőek, de nem csicsásak.
10/9 (bár 10 tudtam volna adni!)

Tartalom/Szöveg: (ebbe beletartozik a helyesírás is)
Én csak az első négy fejezetet olvastam, ugyanis negyvenig elég nehéz lenne eljutni...
Tetszett benne, hogy nem tizenévesekkel írtad a történetet, hanem huszonhat évesekkel, akiknek nem kell nyávogni a szüleiknél, hogy elmehessenek bárhova. A fejezetek szép hósszúak, és negyvenet ezekből megírni nem semmi! A helyesírásod jó, bár nem vagyok nyelvtanból jeles, tehát ebben nem nagyon tudlak kijavítani... :( A szókicsed szép, és a történet sem sablonos. A történet lekötő egész nap eltudnám olvasni - ha nem lenne annyi dolgom. Folytasd az írást. Hotel Blue Pearl is olvasom, ahhoz is sok sikert! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése